smashing.

Konsultationen gick väldigt bra och det bara kliar i fingrarna på mig. Jag provade bara lite slarvigt snabbt våra idéer för att vi skulle komma fram till en slutgiltig produkt (ack va fint de låter, de e ju fan bara en frisyr jag snackar om?). Dock kände jag i fingrarna hur jag bara ville sätta igång direkt, inte småprova,.. vill göra ordentligt! Jag blev helt konstig, helt skakig och knäsvag. HAHA! Men jag har ju faktiskt inte gjort uppsättningar sen i slutet av november till invigningen! Fatta om ni skulle vart utan chips så länge? Ungefär så känner jag! eller.. chips va väl att ta i.. CHIPS LIKSOM?

Efter jobbet styrde jag min kos till Specce för att inhandla sånt som mamma och Stefan säkerligen saknat i Thailandet. Typ vanligt bröd som inte är rostat eller friterad eller på något sätt luktar os, leverpastej, saltgurka, mjölk och såååå. Riktigt snällt av mig måste jag säga.. (för deras pengar bör tilläggas). Nu ska jag fortsätta rensa lite i kylen. Känns kanske inte riktigt som att herrskapet vill komma hem och äta tacostesterna som stod i kylen när de åkte? .. NEJ MORMOR, du kan va lugn! Jag bara överdrev! (... fast bara lite..)



Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0