take me away.

Herrskapet är nu hemma från 52 gradiga Thailand.
Snuskigt bruna, skojar inte.
Äntligen fick jag mina nagellack!
Så underbara så jag dör.
Just nu har jag gult & brunt.
Ser ut som bananchoklad...
Eller typ banancola! :D

Nu ska jag nog lägga mig och kolla på ett par vänneravsnitt.
Dock är jag lite nervös inför natten om jag ska vara ärlig.
Vaknade ju ivid 4 imorse och mådde käpp rätt åt helvete.
Vill verkligen inte ha så ont igen, det var hemskt.
Kan verkligen inte beskriva känslan, börjar typ grina när jag ska förklara.
Det är ingenting jag önskar min värsta fiende. FY FAN!

Förresten! Har drömt 2 nätter att Grekland vinner Eurovision i år, ... vill bara säga det! Om de vinner så betyder ju det att jag är som Allison Dubois i Medium, jag kan se in i framtiden. Jag är ett medium! Okej, nej.. men så ni vet. Vinner Grekland så är det skapligt coolt!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Matte P

Kan du kolla om vi vinner SM-guld iår, vem som blir min boyfriend och när. Och om och när jag flyttar till LA???

2010-03-21 @ 20:40:26
URL: http://michellemard.blogg.se/
Postat av: Matte P

SM-guldet kan jag skippa men vem är killen? Finns det nån inside information på honom eller?

2010-03-21 @ 20:49:08
URL: http://michellemard.blogg.se/
Postat av: Sara

Oh, fyfan! Var i Thai var dom? Vi ar kvar har en och en halv vecka till och vi typ dor av varme men vi har inte sett nanstans hur varmt det ar. Ska aka till Koh Phangan idag.



Nar jag kommer hem igen kommer jag raka vagen till dig! Mitt har ar torrt! Haha.



Puss&kram

2010-03-24 @ 05:27:30
URL: http://saraskoog.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0