friday it is.

De här nya påfundet då man kollar på tv på datorn istället.
Jättesmart måste jag faktiskt säga.
Dock skulle det var bra om det fungerade som det ska.
Ficks tarta om "Fuskbyggarna" flera gånger.
Det fastnade hela tiden och uppstod fel.
Så jag fick bara se 7 minuter av det.
Men de va rätt intressanta 7 minuter...

Förresten gjorde min fina vän Miche en helt underbar sak idag.
Jag hade ingen lunch med mig idag på jobbet, och va skithungrig.
Och vad gör inte Miche efter hon slutat jobbet?..
Kommer med mat från "Coffee & Lounge".
Vill ni veta va det var?
Fläskfilé, potatisgratäng och BEEEEAAARNIIIIIIE!
Och oj vad jag blev glad!
Och mätt!
TACK SOM FAN MICHE, DU ÄR BÄST!!!

Så, nu ska vi sluta överdriva här^^
Nu ska jag käka chips och dricka isvatten!

Kommentarer
Postat av: Matte P

Börjar ju fan bli kändis i din blogg nu! :P

2010-03-05 @ 21:00:03
URL: http://michellemard.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0