what about now.

Efter två hela dagar i hallen, plus för lite sömn, plus att man helt plötsligt ska gå miste om en timmes sömn på grund av sommartiden, somnade jag framför piratesfilmen igår. Väldigt skönt var det måste jag säga. Va tvungen att gå upp på tok för tidigt idag dock, trots att jag inte skulle jobba förrän 13.

Dock var det värt det, då jag spenderade drygt 11 000 på en förmiddag, bara sådär. Nej, men nu är i alla fall soffa inköpt, plus massa annat. Matchande bänk, hatthylla och byrå med korgar, plus 2 speglar, en jättefin tvättkort, gardin och lite småsaker. Nu är jag väldigt redo att flytta! De skulle börja renoveringen imorgon om alt går som det ska :)

Jag har dock varit ooerhört trött idag. Har stått och gäspat när kunderna inte ser, herregud. Ska försöka plocka undan lite här, och kanske dra en sväng med dammsugarn (OBS! Behövligt!) och sen slänga mig i sängen och glo på Top model 13 och sen Svenska Hollywoodfruar.

Jag säger ADJÖ!


Kommentarer
Postat av: josefin

lägg upp bild på soffan!!!!!!!

2010-03-29 @ 20:35:40
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: ida

den ser ut som alla andra divansoffor!?

2010-03-29 @ 22:25:57
URL: http://plantinida.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0