död.

Kvällens breakdown - check!
Min kropp orkar inte mer. Hur mycket glöd jag än fått tillbaka i gymnastiken så orkar inte kroppen mer. Det gör ont överallt vilket resulterar i att jag ramlar och gör illa mig ännu mer på träningen eftersom allt jag gör, gör ont. Det jag gör går på vilja just nu. Sista träningen på torsdag. Sen tävlingen i helgen. Då ska jag ge allt jag har. Allt. Sen måste jag vila. Min kropp måste vila. Det går inte annars. Men mest av allt vill jag bara att min kropp ska klaffa med mitt huvud. Sinnet. Men just nu gör det inte det. Min kropp klarar inte mer just nu. Ryggen, låret, fotlederna, tårna, revbenen, nacken, handlederna, axlarna, knäna.. är det inte det ena är det det andra.. nej. Sista energin går till denna vecka. Nästa vecka blir det rullstol eller nåt..


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0