e du från göööötet?

Inflyttningsfesten. Årets bästa fest hittils.
Jag hade fruktansvärt roligt.
Trevligt folk, bra musik och kalasväder!
Bästa inflyttningspresenten ever!
Den ska få ett speciellt inlägg inom en snar framtid.
Tack alla goda vänner för den, helt perfekt!
Annars så kan man säga att...
Det som händer i badkaret stannar i badkaret.
Årets första dopp då! Haaa!

Kvällen avslutades i min soffa, framför Harry Potter och en hamburgare!

FAN VA SNYGGA VI ÄÄÄÄÄÄR DÅÅÅÅÅ, haaaa!

Idag var det dags för träning i Eskilstuna också.
För min egen del gick det helt okej ska jag säga.
Med tanke på gårdagen och väldigt lite sömn så får jag nog en applåd.
Allt gick relativt bra, men jag kan ju göra bättre, definitvt.

Jag försökte lära Lotta låttexten till "Eye of the tiger" i bilen.
Alltså den damen är ju en totalt talanglös själ. HAHA!
Nu har jag ätit våfflor och ska diska.
Sen ska jag nog bada, plask plask!
EEEYO!



Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0