explodera mera.

Jag lyfte precis på min datorn. Det bev som ett ljust rökmoln som bubblade ut. Alltså nånting står inte rätt till här. Jag kan inte stänga av den ordentligt heller. Den är liksom fortfarande på fast man stänger av den. Så nu måste jag använda på-knappen. Alltså den kommer ju explodera inom en snar framtid känner jag!

Jag har ingen lunch med mig idag. Den åt jag upp igår till middag för jag va så djävulskt hungrig. Så nu får jag lida för det. Men jag skyller på Miche för att det var hon som övertala mig att äta matlådan. Så fan för Miche! Nej, jag har faktiskt yoghurt, godis, pepparkakor och cola här på jobbet. Känns inte det som en perfekt uppladdning inför träningen ikväll? HA!

Nej nu ska jag fortsätta prata med fru Olofsson om att det inte finns några kläder för de äldre. Jo för ser ni när man är 85 år så vill man inte ha uringning ner till naveln. Viktigt att påpeka tycker fru Olofsson! ^^

/ ida

ahmen tjaaa!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0