go silly boy.

Avslutningen med volleybolltjejerna hos mig blev lyckad.
Vi käkade tacos, pratade & och spelade "maffian".
Mucho trevlish!

Jag är mätt. Men ändå är jag sugen på nåt liksom.
Vet inte alls vad dock.. inte chips faktiskt.
Kors i taket på den liksom!
Får se om jag dyker in i kylen på jakt.
Annars kallar sängen inom en snar framtid.

Imorgon blir det att fixa lite baluppsättningar.
Sen får vi se vad kvällen har att bjuda på.
Jag ska äta potatisgratäng, bearniiie, grönsaker och..
Wait for it....
KÖTT!
Ja mamma lilla, jag har lagt fram fläskfilé.
Ska marinera imorgon innan jobbet.
Blir du inte riktigt stolt nu?

Diet SnappleCranberry/Rasberry är numera en favorit!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken liten husmor du är

puss på dig mamma muuuuuuuuuuuuuu

2010-05-22 @ 16:07:23

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0