like a hurricane.

Min syster Malin är världens vackraste ikväll. Var precis och kollade på balparen borta hos Helga. Jag fick nästan tårar i ögonen men det erkända jag inte. Men gud vad otroligt vacker hon var. Frisyren blev fantastisk, sminket är perfekt och klänningen underbar. Gud vad stolt jag är som har en sån fin syster! Fan asså, jag kommer bli en sån där tant som gråter vid varje tillställning. Fuck.

Nej.
Köttet ligger i marinad. Nu ska jag ta mig ut på balkongen med musik i högtalarna. Det blir apelsin i detta fina väder. Ne såklart inte bara apelsin, det är mig vi talar om! Nej nej, salta chips också. Det är faktiskt bra med salt i solen (intalar jag mig själv bara för jag åt MINST 1 påse om dagen i Thailand, HAHA). ADIOS!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0