pepp.

Nu har jag lekt mannekäng och Miche har lekt lite panel.
Ja, alltså som en jury.. inte panelgardin eller träpanel..
Om nu någon skulle tro det..
Vi kom fram till tre outfits meed väldigt bra potential!
Så nu kan jag inte alls välja faktiskt!
Så.. ni kanske kan rösta.
Mina tappra få läsare..?
Kan jag få en ynklig kommentar?
HAAA!


NUMEROOOOOO 1!

NUMEROOOO 2!

NUMEROO 3!

Nej dags att få ut Miche ur huset så man får lite lugn och ro!!
HAHA! Nej, jag älskar att ha henne här, och det vet hon, haaa!
Nej, men diska är det något man har tid för nu eller?
Nej, fan heller! Det får bli imorgon när jag ändå ska städa.

HALLÅ!? HEJ DÅ!


Kommentarer
Postat av: Panelgardinen

Jag tycker nr 87 även fast du slänger ut mej!!

2010-05-14 @ 00:51:00
URL: http://michellemard.blogg.se/
Postat av: julllaaan

jag väljer 2 bara för jag också har sådanna shooooooooooooooooooorrts! :D

2010-05-14 @ 13:06:59

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0