love is on fire.

Balkonghäng kräver nog två personer.
I alla fall om det ska bli ett häng liksom.
Jag satt mer bara där.
Balkongsatt..
Musiken var skön.
Smoothien var god.
Sen var det inte mycket mer för världen.


Nu ska jag ta och diska lite och ta nåt litet att äta.
Åt ju redan vid ca 16.30 idag.
Miche kom med dagens lunch från cafét.
Taaack sa jag, för gud så gott det var!
PUSS!

HAA cool tjej.
Imorrn ska jag klippa mig.
Jag är typ nojigast av de nojigaste.
Men ska va duktig imorgon.
Hela 2 cm planerar jag.
Det kan bli lite mindre.
Men inte fan mer!
ADJÖ!


Kommentarer
Postat av: josefin

du är väldigt fin på den där bilden! jättefin frisyr!

2010-05-18 @ 09:28:09
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0