singing that melody.

Jag skulle hyra Austrailia till kvällen.
Men varken specce eller filmhuset har den.
Vad är det här för fasoner egentligen?
Det är så jag skäms alltså.
Så nu får jag väl kolla på HSM eller nåt i den stilen.
Känns så värt verkligen. Inte.

Nej, nu ska jag dammsuga det här stället hörrni!

Imorgon vankas det farmor/faster/kusin-besök.
Då kanske man kan ha det lite trevligt omkring sig.

Jag har nu gått och införskaffat mig skype!
Nu tror alla att jag lägger till dom personligen.
Men känn er inte extra speciella över en skypeförfrågan!!
Jag överförde bara alla facebook-kontakter dit.

Kopierat från Skype:
"[11:10:29] Ida Plantin: Hej, Jag skulle vilja att du lade till mig i din kontaktlista"
EHM! HALLÅ? Jag la bara till alla genom facebookgrejen!!!
Jag har personligen inte skrivit detta ruskigt opersonliga meddelande.
Om det vore jag skulle det snarare stå:
"[11:10:29] Ida Plantin: Lägg till mig på skype annars äru död!"
Pang på rödbettan bara! HAA!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj då, ska det pratas engelska nu inte bara skrivas, hur ska det gå, är du nervööööööööööööös



mamma muuuuuuuuuuuuuu

2010-05-23 @ 21:38:03
Postat av: elin

haha. baktanken där ja. WOOOOOHOOO

2010-05-23 @ 22:12:12
URL: http://goddagelin.blogg.se/
Postat av: kajsas

2010-05-24 @ 09:59:20
Postat av: kajsa

Vi har ju haft den. Bäst o kolla upp!! ;D köp en apelsinkrokant så länge vettja! haha

2010-05-24 @ 10:01:31
Postat av: ida

vadå kajsa!! har ni 100grammare nu? eller vadå? haha kolla upp om ni har austrailia, ja hitta den inte iaf!!

2010-05-24 @ 17:12:34
URL: http://plantinida.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0