all that jazz.

Åh vad jag älskar Strugs.
Och LVC, verkligen.
Från botten av mitt hjärta.
Ben va tvungen att åka härifrån vid 9 för att hinna till träningen som började 10.
Vilket betyder att han skulle får stressa som fan och ändå bli sen.
Ben ringde nyss.
Strugs ringde 15 minuter innan träningsstart...
Träningen är inställd!
Amen alltså skjut mig 2 gånger.
Tack för den liksom!

Nu ska jag piffa till mig och packa och sånt där.
Vid 12 drar jag och mamma till Norrköping.
CHICAAAGOOO, åh vad jag längtar!
Ikväll drar jag till Michelle.
Blir moffmys och matchuppladdning.
För på söndag är det match, borta mot Bromma.
HEJ DÅ!

Kommentarer
Postat av: REF

vad har hänt? uppdatera!!! annars rullar allt här, tentaplugg nu. jobbigt men roligt!

2010-11-27 @ 11:04:52
URL: http://goddagelin.blogg.se/
Postat av: mamma mu

men va f...n då kunde han ju åkt med oss + att ni hade fått lite morgonmys, vilket pucko till tränare

2010-11-27 @ 11:12:26

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0