i'm a scatman!

Direkt efter jobbet åkte jag och mamma och storhandlade.
Vi har varsinn halva av vagnen och så råkar jag lägga fel.
Mamma: Men lägg på din sida!
Ida: Oj förlåt jag blev lite förfirrad.
Mamma: Ja jag märker det.
... Sen lägger mamma ner något på fel sida.
Ida: Men mamma lägg på din sida!?
Mamma: ...
Båda: Fniss, haha!
HAHA, det tycket jag var ganska roligt.
Brukar annars vara jag som klagar och sen tabbar mig!

Att laga mat, packa in varor och byta om till träningskläder samtidigt är ingen bra kombination.
Leggingsen blir vridna, det skvättar mat, man lägger in varor på fel ställen.
Men jag lyckades få ihop 4 matlådar och mat på tallricken.
Så nu kommer jag vilja spy på spagetti & köttfärssås när jag ser det i matlådan.

Träning 7-9 ikväll, och sen blir det solning med Anna Härnis!
Sen ska vi mysa hela kvällen lång.
Jag har köpt godis, chips, grönsaker & dipp.
Ack, jag är en snäll hest!
ADJÖÖÖÖÖ I STUGAN!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0