in the middle of the street.

Det närmar sig lördag och jag ser fram emot den dagen.
Det blir shopping, middag & chicago-musikalen i Norrköping.
Allt med min bästaste mamma, längtar!

Innan dess är det fredag såklart.
Det blir lite jobb och sen fredagsmys med Ben.
HAHA, med ben, haha mina ben haha!
Det är lika roligt varje gång måste jag säga.
Får förtydliga lite, Benjamin menar jag.
Alltså inte mina ben, och ingen annas ben.

Nu ska jag tända ljus och titta klart på en film!

På söndag är det match, borta mot Bromma.
Ska väl försöka va lika fierce som i måndags.
Bara kötta liksom, jag kan ju faktiskt.
Tror jag vill lite för mycket dock.
Men ska göra mitt allra bästaste!


Kommentarer
Postat av: Miche

Ska du mysa med Annas ben?????

2010-11-26 @ 00:56:05
Postat av: Mamma Åsa

jag längtar också till lördag, det kommer att bli fierce <3

2010-11-26 @ 10:05:17

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0