ola-conny, här kommer jag!

Fucking awesome träning idag alltså.
Jag var för omväxlingens skull bra!
Kors i taaaket liksom.
Det funkade liksom.
Nästan på allt!
Så nu är jag glad.
Och ännu mer taggad.
Alldeles taggig kan man säga!

Klockan är ställd på 05.15.
Haahahahahahahahahahaha.
"Jesus det är tidigt" säger Michelle.
Det tycker jag också.
Varför ligger jag inte i sängen kan man undra.
Ja det undrar jag också.
Men man ska inte undra för mycket.
Ta't som det kommer bara!
"Eller så kan du helt enkelt bara duscha och gå och lägga dig" säger Michelle.
"Ja, det är ju också en teori" säger jag.
Jahapp!

Nej hörrninini.
Det var all for now liksom.
Ullared här kommer jag liksom.

Släkten! Ni kan förvänta er ett scenario likt detta i jul:
"God Jul farmor önskar Ullared"
"God Jul pappa önskar Ola-Conny"
"God Jul faster önskar Morgan"..
Ja.. ni fattar grejen!

PUSSIGULL!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0