watch me.

Chicago var fierce!
Satt så nära.
Längst fram.
Såg allt.
Jag menar allt.
Kunde röra skådespelarna.
Privatvisning kändes det som.
Plus att jag fick backstage.
Tufft att se, jag vill också.
Tack mamma, bästaste presenten!

Idag var det bortamatch mot Bromma.
Vi förlorade tyvärr, men jag hänger inte läpp för det.
Nej, för jag gjorde faktiskt väldigt bra ifrån mig.
Serv & försvar satt idag alltså, ovanligt liksom.
Jag är så stolt över mig själv.
Och Michelle Mård är stolt över mig.
Så imorrn ska jag kötta på träningen.
Och så är det match hemma på söndag.
FIERCE!


Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

vassego min älskade unge, MER MUSIKAL TILL FOLKET <3

2010-11-29 @ 17:04:57

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0