don't have time to go round and round and round.

Efter jobbet drog jag och Anna och storhandlade.
Eller jag storhandlade, det var inte en dag försent!
Herre & gud vad det har varit knapert hemma hos mig.
Så går det när man knappt är hemma, ack.
Men nu är det påfyllt och jag kan äta normalt igen.
Med normalt menar jag ju min IG-metod såklart.
Och nej jag skrev inte fel, jag menar IG!








Kvä
llen har spenderats med halva V-teamet.
7 tappra volleybollare som käkade tacos och bowlade.
Jag vann otippat bowlingen efter en timmes spel.
Och klart vi gjorde hockeyhögar när man gjorde strike.
Men ska ta varje seger som den första!
Riktigt skön kväll.

Nu ska jag fixa allt inför morgondagen.
Och gärna göra klart inför söndagen också.
Tävling hela jädrans helgen.
Klockan 8 ska jag infinna mig i hallen imorgon.
Och kommer väl inte därifrån förran 16.30.
Men jag ska ge allt jag har klockan 15 i alla fall.
Då är det min tävling som drar igång.
Jag ber till gudarna att min rygg kan vara snäll.
ADJÖ!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0