got to be there.

Min rygg dödar mig just nu.
Kunde inte alls träna idag.
Jag blir så trött, orkar inte.
Orkar inte med min rygg mer.
Det går upp och det går ner.
Men ska ta en iprenkur nu nån vecka.
Så jag kan ge allt jag har på lördag.
Tävling hemma i kära Coolaholm.
I A-hallen på lördag.
Klockan 15!

Imorgon får jag äntligen ta emot mitt gesällbrev på St. Djulö.
Jag menar, bara ett år för sent liksom?
Bjuden på lunch blir man visst också, så det tackar man för:) ¨
Sen blir det jobb en stund, och sen handling med Anna.
Sen blir det tacos & bowling med några från volleybollen!


Kommentarer
Postat av: josefin

Det är MASSA snö :(

2010-10-22 @ 08:41:36
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0