so don't, don't.

Jaha, vad sysslar jag med såhär dags?
Jag försöker packa inför helgen.
Det går ju åt helvete som vi märker.
Samtidigt försöker jag göra annat.
Fixa ena skivan till imorgon.
Diska, duscha, synkronisera musik.
På tok för många uppgifter för min utarbetade hjärna.

Klart jag och Anna skulle göra en ny dansfilm också.
Liksom prio 1 förstår ni väl?
Men jag siktar in mig på läggdags 02.30!
Det är målet liksom.

Imorgon blir det lunch hos mormor & morfar.
Sen går tåget vid 13, mot Landskrona.
Mina "barn" har tävling i helgen, Rikscupen 1.
Ska bli roligt, hoppas på fina resultat i alla fall.

Så ni får klara er utan mig här på bloggen i helgen.
Och facebook också, kommer sakna det.
Beroendelitenflikka90.com!


SKEPP & HOJ!

helt random,  VOITTAA!




Kommentarer
Postat av: josefin

Ida ida ida, nån dag när jag är hemma, vill du yoga med mig då? <3 alltså hemma hos dig i vardagsrummet eller hos mamma =) <3

2010-10-15 @ 09:34:33
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0