styrde vi vår första resa.

Känns lite lagom sjukt att boka resa till Magaluf sådär bara.
31 maj bär det av i alla fall, med min danskompanjon Anna Härnström.
Kommer bli helt underbart om jag får lägga en ren gissning.
Så nu har man något att se fram emot, me likE!

Om någon undrar så har jag förflyttat mig tillbaka till sovrummet.
Har spenderat ungefär 2 veckor i min underbara soffa.
Men nej, nu är det tillbaka till mitt underbara sovrum istället.
Inte så pjåkigt det heller, även fast jag sover hos Michelle inatt.

Om 2 timmar drar jag mot hallen, ska rulla boll på a-lagets match.
Sen blir det raka vägen till salongen och börja fixa inför kvällen.
Klart det blir pre-fyllekäk innan också, ett måste.
Ronald McDonald har en speciell plats i mitt hjärta.

SKEPP & HOOOOJ!


Kommentarer
Postat av: Sara

31 maj åker jag till New York ;)

2010-10-30 @ 17:12:21
URL: http://saraskoog.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0