born this way.

Jag och Michelle bunkrade upp med dipp, grönsaker och choklad framför VMA. Vad händer? Såklart MTV inte kan sända ett redan inspelat program utan tillfälliga avbrott, mixa alla galans höjndpunkter i fel ordning, och sätta text från tacktal när någon sjunger. Klart de sätter in någon gamla 2001-musikvideo när ett avbrott bryter ut. Jag och Michelle var vårt argaste! Tro nu inte att vi slutade äta bara för de. Ohnej, vi åt. Som bara vi kan.

Men vi tappade fokus och började träna volleyboll istället. Eller tränat och tränat. Hon gick igenom grejer från träningen som jag inte riktigt förstod. Och så gav hon mig tips så förmodligen lär jag vara proffs nästa träning.. he he he, not!

Har fått en otroligt fin komplimang idag.
Fick lyckorus och känner mig liksom stolt över mig själv.
Lite småtöntigt men ändå.
Känns tufft att man kan börja med något så sent.
Och få en sån fin komplimang.
Jag ska ge 110% och lära mig ännu mer.
Känns peppande att veta det här.

PUSSIGULL!

hahahaha!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0