fix you.

Idag vaknade jag upp med jordens värsta träningsvärk.
Det komiska är att det var jag som höll i styrkan igår.
Ett smart drag hade varit att gjort simpla grejer.
Men klart man går 100%, haha.

Klippte lugg på tvillingJullan idag.
Linnéa: "Jag är nöjd".
Och om Linnéa är nöjd är alla nöjda.
Haha, Julia blev fierce!

Säsongens första volleybolltränig gick rätt okej och var riktigt rolig.
Avslutades med ett fyspass koncentrerat på mage.
Så ja, imorgon kommer jag nog fan inte ur sängen.
Efter träning fick jag ett sånt sug efter äpple.
Sagt och gjort, med några minuters marginal kom jag till specce.
Köpte 4 äpplen, 2 nektariner och 1 apelsin.
Blev en liten fruktsallad som jag nu avnjuter i soffan.
Dock känns det lite för nyttigt..
Så snart ska jag äta godis! ^^

PUSS!

Kommentarer
Postat av: jullan

hej, jag vill bara meddela att luggen och jag mår bra. dock vill han inte som jag vill ibland, men jag (och han med för den delen) vänjer mig! känner mig fierce anyway!

2010-09-02 @ 22:25:33

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0