to do!

Viktiga saker att uträtta.
1. Snyta mig i någon annans tröja. (Kul för mig, mindre kul för ägaren av tröjan)
2. Rita påskteckningar och dela ut i huset. (Man ska vara snäll mot grannarna)
3. Sjunga gospel utanför LIDL. (Kanske tjänar en hacka)
4. Tejpa upp ögonlocken. (Dom behöver faktiskt hjälp på traven)
5. Stoppa vitlökar i näsan. (Ha, kan faktiskt bli lite kul)
6. Klä ut mig till ett spöke och gå ut på balkongen. (HIHI)
7. Annordna grillparty med grannarna. (Man får hålla i tillhörigheterna)
8. Låtsas röka med frysta pommes (För att få känna mig sådär übercool!)
9. Fimpa pommesen för att det inte är coolt att röka. (Särskilt pommes)
10. Fria till Oskar Linnros. (Bara för att göra Daniel Adams-Ray sotis)
Såhär roligt har man det när man mår som ett plommonträd!
Hur nu plommonträd mår..
Men de vi hade hemma i trädgården dog i allafall.


Kommentarer
Postat av: Miche

Har du mycket att göra eller? När frugan är ute på party...

2010-09-18 @ 23:19:58
Postat av: ida

ja du bara lämnar mig med alla sysslor!!

2010-09-19 @ 16:40:47
URL: http://plantinida.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0