have nothing to give.

Klart jag sträckte låret på träningen. Eventuellt båda, men det ena kan vara den hemska träningsvärken, men det andra, nae. Fyfan vad ont det gör. Skojar inte. Hemskt! Och jag som var pepp på träning, boring. Nåväl, finns inte så mycket att göra. Hoppas att det går över till torsdag.

Michelle Mård kom över efter träningen och hade med sig pyttipanna. Mys! Vi har gråtit framför True Talent och nu glor vi på Top Chef. Imorgon blir det jobb innan jag ska försöka göra något på gymmet. Får se hur sträckningen känns, men jag måste verkligen. Blir mindre och mindre av det nu när gymnastikträningen är igång 3 dagar i veckan, plus att volleybollen drar igång snart och då blir det 2 dagar till som är upptagna. Nåväl..

Hej då säger jag nu.
PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0