i will guide you home.

Alltså vad är det för fel på dessa jävla flugor. De är överallt, coh gärna i ansiktet på mig och mina kunder. De förföljer mig som hundar och sätter sig på allt. Man slår till dem men efter 2 sekunder sitter de där, på samma ställe igen. De är fruktansvärda. Jag orkar inte längre. Jag måste införskaffa en flugsmälla och då menar jag ögonaböj! Då ska de få se på andra bullar, fyfan!

Snart ska jag och Michelle Mård ut och svettas. Passande att det är typ bästa dagen på hela sommaren och vi har inte badkläder med oss. Men vi är vikingar, bada är för veklingar. Här ska svettas om det så ska ta hela kvällen,.. fast jag kan gissa på att det kommer ta ungefär 1 minut och 24 sekunder. Hejdå!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0