made it happen.

Gårdagen blev väldigt lyckad. Började kvällen med Jessica på balkongen med tacos och mycket prat. HÖGT prat! Jag har en tendens att höja rösten när jag blir helt inne i saken jag pratar om. Mycket roligt då vi kommer på grannen med att tjuvlyssna, hah! Så onödigt av honom, man kunde ha hört min röst om han stängt in sig i en garderob, då hade han inte blivit upptäckt. Haha!

Senare drog vi en sväng förbi stan för att titta in lite folk. Efter nån timmas tittande och hälsande kände vi att det var nog. Jessica cyklade hem och jag cyklade till gymmet och körde ett pass. Mycket skönt att vara alldeles ensam där. Var där mellan 12 och 01 och det kändes nästan som att man hade gjort inbrott och var där olagligt. Men nej nej! :) Körde lite maskiner och ett 35 minuters pass på crossen. Sen var jag död. Väl hemma kallade sängen på stört ska jag säga, och jag somnade inom loppet av sisodär 3,4 sekunder. Så nu behöver jag en dusch som ni kanske förstår, hah! Fräscht var ordet.

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0