paris is burning all night long.

Varför är jag så fruktansvärt trött för? Jag har ju sovit ordentligt i helgen och inte ansträngt mig något överdrivet. Jag får inte ihop ekvationen helt enkelt. Nåväl, idag var det jobb innan Michelle höll mig sällskap bort till gymmet så vi fick prata av oss lite. På gymmet gick det sådär, kände mig helt energilös så stannade bara i drygt en halvtimme. Det fick duga. Får försöka hitta energin till imorgon igen.

Imorgon är jag ledig men mina planera gick i kras så nu vet jag inte alls vad jag ska pyssla med. Om jag har energi så ska jag nog laga lite mat och fixa med matlådor och sånt. Märkte att det var ganska kul då jag spenderade halva lördagen i köket. Helst skulle jag vilja baka blåbärspaj, chokladbollar, kladdkaka, kärleksmums, kolakakor, hallongrottor, tobleronemuffins.. men nej! Då får man laga andra saker helt enkelt, ordentligt mat.

Nu ska jag duscha innan Lotta hämtar upp mig.
Det blir en sväng till tältet med henne och mor min.
Får se om det är någon trevlig underhållning.
PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0