say no more.

Jag sitter och tittar på Harry Potter (Fenixorden) men insåg att jag nästan inte klarar av att titta på den för den där jävla kärringen i rosa dräkt. Hon är så fruktansvärd. Jag tror jag får stänga av snart. Det här går ju bara inte!

Nåväl, planer för morgondagen? Ska försöka städa och tvätta i alla fall, men vi får väl se hur det går. Sen är planen att träna innan jag drar till Lotta för ett möte där vi ska planera allt innan lägret 20-21 augusti.

Tror jag ska ta och krypa ner nu, klarar inte av den där galna kvinnan i rosa!

Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

Hahahahaa jag håller med, hon kärringen i rosa, hatar henne sååå mycket, blir så förbannad :P

2011-08-14 @ 00:22:21
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0