står jag här med tomma händer.

Jag har bara legat i soffan den här lördagen, och jag ska säga att det har varit riktigt skönt. Snart ska jag försöka vakna till och göra mig i ordning för att dra till gymmet. Efter gymmet blir det till att laga någon form av middag och sen spendera resten av kvällen framför tvn med någon film. Har blivit bjuden på fest ikväll, men jag är inte alls sugen. Känns så onödigt att hälla i sig massa kalorier när man inte ens är pepp eller känner för det. Nu när jag är så duktig så känns det jävligt värdelöst att slänga bort det på alkohol. Då skulle jag ju hellre slänga i mig x antal chips eller stoppa ner handen i en fet godispåse. Men nepp!

I'll be back, PUSS / i


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0