tearing out my heart.

Idag unnade jag mig en milkshake på C&L efter jobbet. Michelle tipsade mig om en briljant mix av kolaglass, vanilj&cookie-glass samt tripple chocolate-glass. Sen mixtrade Elin i lite kolasås i det också. Mycket god. Det var första glassintaget på över 3 veckor. Dock mådde jag inte så bra efteråt, laktos är nog inte så bra. Blev för mycket. Så stor mjölkmage och illamående. Usch! Ska akta mig för sånt, inte värt det trots att den var gudomligt god. Så imorgon ska jag träna arslet av mig helt enkelt. Dock ingen skillnad mot vad jag brukar göra. Svetten ska rinna people!

Jobb imorgon, innan det blir gym.
PUSS / i


Kommentarer
Postat av: Nicolayalicia

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2011-12-12 @ 10:32:48
URL: http://nicolayalicia.blogmentions.com

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0