til the world ends.

Såklart var jag också ute och kikade på folket som sprang idag. Och självklart befann jag mig mitt i ovädret. Fint! Det är nog lättare att räkna upp vilka klädespagg som inte var blöta.. Inga! Inte ett klädesplagg på min kropp var torrt. Mina tygskor liknade snarare swimmingpooler (konstigt ord?!) och underkläderna kändes snarare som badkläder under ett kvällsdopp i Djulösjön. Men, väl hemma hoppade jag och mamma i varmare kläder och drog istället till bion och tittade på Bridesmaids. Jag såg den ju redan i Australien men varför inte se den igen och skratta lite till?

Nu ska jag göra mig redo för sängen.
Imorgon är det jobb som gäller igen.
Sen blir det gymmet.
Om det blir lagom väder kanske det blir en löptur också.
Blev riktigt sugen efter att ha kollat in folket idag. 
Vem vet, kanske staplar jag igenom den där rundan nästa år.
Det återstår att see helt enkelt.
Men imorgon blir det i alla fall jobb och träning!


Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES

sv: hihi yippiieee :D

2011-08-10 @ 00:55:58
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0