då måste jag ta sönder dig.

Jag ligger helt utslagen i soffan. Efter jobbet drog jag direkt till gymmet och haffade personalen så nu är problemet med kortet löst. Tydligen så har vi fått nya kort så de stängde av de här. Men eftersom vi inte börjar säsongen förrän 5 september så kommer vi inte kunna få korten innan dess, så nu är de gamla korten förlängda till mitten av september. Halleluja! Efter kortproblemet blev det träning så nu kan jag inte ens spänna min mage utan att hela jag krampar ihop. Herregud.

Nu ska jag discka undan efter kvällens middag som blev kycklingsallad, sen blir det en dusch innan jag återigen ska dö i soffan en stund. Kanske slår på en film, sånt som märks. PUSS / i


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0