igår, idag, imorgon.

På måndag har jag klarat 4 veckor! 4 veckor utan godis, chips, ostbågar, choklad, läsk och skräpmat och hej & hå! Under dessa veckor har jag också klarat av olika utmaningar kan man säga. Sprungit 7 km till exempel. Ta tag i mitt liv och göra bättre mat, tänka på vad jag äter. Jag har börjat med mellanmål på jobbet vilket hjälpt mot mitt illamående som kryper på väldigt intensivt när det går för långt emellan måltiderna. Jag har också tränat på gymmet och varierat min träning och till och med stått på crosstrainern en timme, vilket aldrig skulle skett förut. Herregud!

Detta har ju resulterat i positiva och hälsosamma resultat på vågen, och jag ångrar verkligen att jag inte tog mina mått innan så jag skulle kunna sett skillnaden där. Det hade varit roligt. Nu är ju nästan nere på den hälsosamma vikt jag vill ligga på, och nu ska jag bara fortsätta att tona kroppen och behålla det! Allt det här kommer hjälpa mig att orka mitt jobb och klara av på frestningarna på kroppen både i gymnastiken och volleybollen. Känns bra!

Detta har jag saknat allra mest!
- Schweizernöt chokladkaka !!!
- Mc Feast-meny på Mc Donalds
- Chips i alla sorter och smaker

Haha, fan va gott det skulle va med choklad. Har en chokladkaka i skafferiet. En fet godispåse och en chokladkaka. Det har stått där under dessa veckor, och jag har inte ens rört det. Man behöver inte alltid äta bara för att det finns, så måste jag tänka.

Jaha nehe, det var dagens uppsats från min sida, ha ha!





Kommentarer
Postat av: Elin

Jag är så stolt!!!!!!!!! Heja heja!

2011-08-19 @ 08:46:28
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

Bra Ida, du är såååå duktig!!! <3

2011-08-21 @ 17:49:35
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0