inkräktaren i min aura.

Måste bara berätta om en liten incident under gårdagen. Jag drog till Tempo för att inhandla lite småsaker, och när jag står i kassan så hör jag ett konstigt ljud. Tänk er än hickning samtidigt som en rap. Japp, precis det ljudet! Det här ljudet känns väldigt nära. Oroväckande nära. Jag vrider lite på huvudet och isner att det står en kille sisodär 23 centimeter bakom mig. Han "raphickar" mig rakt i örat. Jag försöker ta ett steg framåt utan att gå för nära föregående person i kön. Den här fruktansvärda typen bakom mig står då inte kvar, utan förföljer mig i mitt rymningsförsök. USCH! Jag vänder mig lite lätt om och ser att killen har ölmage, ska köpa öl, och som grädde på moset har han någon form av störning eller handikapp. (Vill inte uttala mig om vilket då jag har fruktansvärd dålig koll på sånt.) Nåväl, han var obehagligt närgången och hade han inte haft något litet fel i huvudet hade jag vänt mig om och bett honom att inte stå så nära, faktiskt!


Imorgon är det jobb som gäller, innan jag drar en sväng till gymmet.
När mamma slutat ska jag nog följa med henne ner till tältet.
Det var något hon ville se så jag kan väl följa med:)

PUSS / i

Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES

Men usch, inte fräscht :S kunde du inte ha pruttat på honom som hämnd?:)

2011-08-07 @ 22:45:34
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0