what i've been looking for.

Nu står jag i köket igen efter en lunchpaus då Chili con carnen inte gick att hålla fingrarna borta ifrån. Då jag inte hade ris hemma läste jag dock att folk brukar ha tortillachips och gräddfil till. Det var mycket angenämt! Nåväl, nu står jag i köket igen och kokar ihop en mexikansk falukorvsgryta. Ser mumma ut det med!

När maten är klar är tanken att jag ska plocka undan och dra en snabbstädning. Det ser inte sådär jättefint ut här nu om jag ska vara ärlig. På något underligt vis är det mat på golvet i hela köket!? Ska plocka undan lite tvätt och dammsuga innan jag kör lite Zumba och sen duschar och gör mig i ordning. Låter bra!

PUSS / i


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0