you need to feel it.

Efter en bra arbetsdag drog jag till gymmet. Fruktansvärt irriterande när knäna (speciellt höger) smärtar något olidligt och jag vill springa. Men jag försökte så gått det gick, ibland får man helt enkelt gå riktigt snabbt istället för att jogga.That's life. Ska se om jag kan hitta nån tejp i nån träningsväska så kanske jag kan ge mig på att tejpa och intala mig psykiskt att det känns jättebra. Skulle bli jättebra känner jag rent spontant.

Efter gymmet cyklade jag förbi mormor & morfar och fastnade där i ett par timmar. Fick mat på verandan i solen, helt underbart! Kom i princip just hem och ska snart slänga mig i duschen. Men inte än, för nu ligger jag i min solstol på balkongen. Invigde den faktiskt precis.. Inte för att solen steker precis över mig i detta nu, men det är varmt i luften och fläktar sådär lagom somrigt. Gäller att passa på eftersom vädret bestämt sig för att suga under helgerna när jag äntligen är ledig, tack vädergudarna!

Imorgon blir det jobb igen innan jag tar mig till Elins place. Vi ska ut och springa, 7 km ska det bli. Hon har en runda, så why not. Let's do it. Får se hur mitt knä reagerar, det får bli en överraskning. Efter löpningen blir det lite styrka innan vi ger oss själva den välförtjänta fredagskänslan. Sounds good to me!

Varför inte lägga ut 4 random bilder på oss för ett par år sedan.
Kan vara kul kan tyckas, PUSS / i




Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0