again and again.

Efter jobbet drog jag som sagt till Hälsogymet och det var ganska mycket folk just där jag ville vara så det var smått irriterande. Men körde 20 minuter på spinningcykeln under tiden det var fullt. Sen när jag kom ner såg jag en kille gå mot min plats (ja kanske inte just min, men i mitt huvud var den min då jag väntat på den alltför länge) så jag tog ett skutt mot platsen jag ville ha och började dansa en slags segerdans och drog in lite zumpainspirerade moves samtidigt som jag sjöng en egenskriven låt "den är min, du är för dålig, den är min" på kinesiska. Okej, kanske inte.

Nu har jag ätit, diskat och duschat och ska snart plocka upp en tvätt ur maskinen och lägga en ny och sen måla naglarna. Imorgon väntas jobb, lunch med Hanna Nilsson och såklart gymnastikträning. Efter träningen ska jag och Emma ha tacoshäng. Mys!

PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0