alltid är det något.

Är det inte det ena så är det väl det andra? Nu har jag andra problem med det där äppelskruttet till telefon. Jag är inne på mitt apple-id på itunes, och på mobilen står det att den är inne på mitt, men när jag laddar ner appar kommer det upp Miches apple-id och kräver lösenord. Det känns ju kasst va!? Och ja, vi båda har ändra våra datorer så de bara ska synka med våra egna telefoner. Frustrerande. Blir ett besök på expert imorgon igen. SUCK!

Nu är klockan alldeles för mycket, ska krypa ner.
Mamma hämtar mig klockan 10 imorgon.
Hon tar med frukost till mig.
Hon är snäll hon.
Hjälper denna arma flicka som saknar smör i huset.
PUSS / i

Ja här har vi nyårsoutfiten (-strumpbyxor som ska inhandlas imorgon)!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0