det var väl själva fan.

Imorse väcktes jag återigen av att grannens dotter inte ville eller kunde ta på sig vantarna själv. Hon skrev högljutt i trappuppgången för att visa sin olycklighet för sin mor. Den här mamman brukar vanligtvis inte säga mycket, men idag röt hon till. Det tyckte jag var roligt. Ja, kanske inte just i din tidpunkten då hon röt till så högt så jag trodde trumhinnan skulle spräckas. Hon röt till och gick tillbaka in i lägenheten och stängde dörren. Antar att hon tog på flickan de utvalda vantarna. Sen gick de ner i trappuppgången och flickan gnällde såklart hela vägen ner, utan någon anledning alls. Ungjävel.

Detta var klockan 06.57 så efter det har jag sovit åt helvete en timme till. Hatar när man vaknar och det bara är en halvtimme/en timme kvar. Det är för kort tid, det ger mig ångest. Suck. Nåväl, det var tungt att ta sig upp vid 8 men har nu förtärt frukosten och ska borsta gaddarna innan jag slänger ner matlådan i väskan. Ser ut som snö ute, vet inte om det är snö eller om det bara är frost. Orkar inte bry mig.

Jobbar 10-17 idag och sen styr jag min kos mot friskis för ett spinningpass. Sen blir det dusch och middag och sen ska jag hoppa rakt i säng. Behöver all sömn jag kan få, och imorgon börjar jag 9. Det är tidigt för mig eftersom jag alltid börjar 10 eller 12, så då går jag aldrig och lägger mig innan midnatt. Men nehepp, ikväll ska jag sova klockan 22! Man kan ju alltid sätta höga mål liksom.

PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0