du är nog den.

Direkt efter jobbet styrde jag mot Coffe & Lounge där jag käkade sallad med Hanna. Lite avskedshäng har kvällen bjudit på. Mycket angenämt! Hanna har precis dragit och jag ska ta tag i kvällens bestyr. Måste packa inför morgondagen. Fullt ös står på schemat!

Jobb 10-17 och sen drar jag till mormor för pepparkaksbak med kusinerna. Vid 19.15 blir det kickboxningspass med Emma! Sen kommer jag var skapligt död. Har inte bestämt mig för om jag ska köra spinningen på fredag. Vill verkligen köra, men det är julpass igen och julmusik i upptempoversioner suger hårt! Fruktansvärt tråkigt.. Men lutar åt att jag får pinas en timme i alla fall.

Nej, här blir det inga barn gjorda!
PUSS / i
(klicka på bilden ja)





Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0