i am titanium.

Sitter här och har precis sminkat mig och behöver inte cykla iväg till jobbet förrän om ungefär 30 minuter. Det snöas nåt olidligt och jag hoppas att det slutar tills jag ska cykla. Det är aldrig trevligt med snö i ansiktet. Hua!

Ikväll blir det Hälsogymet och det ska faktiskt bli lite roligt. Har inte hängt där sen i slutet av sommaren. Då var jag en flitig anhängare. Men nu har friskis kommit emellan och så har inte gymmet lockat lika mycket. Men nu när volleybollen blev inställd och friskis inte erbjuder något roligt så kan jag ge Hälsogymet en chans. Det ska bli ganska roligt faktiskt.

Längtar lite till fredag ändå. Då blir det åka av. Först spinning klockan 11 innan jobbet och sen core klockan 16 och spinning klockan 17. Efter det blir det en sväng till Norrköping med Emma för middag och lite mys. Tror eventuellt vi pratade om lite bio faktiskt. Sånt som visar sig. Men känner på mig att jag kommer vara mör på lördag. Härligt!

Nu ska jag lägga in kontakter in mobilen och sen diska och borsta gaddarna.
PUSS / i


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0