ifån.

Vill skänka ett hjärtligt tack till mina fiiina fiiiiina vänner Hanna Eriksson och Michelle Mård. Dessa två fiiina fiiiiina vänner har suttit med mig på skype heeela kvällen och hjälpt mig med allt som har med iphonen att göra. De har löst problem efter problem och verkligen varit tålmodiga med ett icke så apple-kunningt litet flickebarn. Tack så heeeemskt mycket. Ni är dom allra allra bästa! (Höhö!) 

Nu ska jag diska av efter middagen, plocka undan alla tusentals grejer på köksbordet och sen hoppa in i duschen. Sen måste jag packa inför gymmet imorgon och sen krypa ner och sova. HAHA! Dagens skämt. Måste lägga in de nödvändigaste kontakterna i telefonen och sen antar jag att jag måste prova temple run!?

Nighty, PUSS / i


Kommentarer
Postat av: Miche

Vadå höhö? Och du svara mej inte? Vet du inte hur man gör? ;)

2011-12-07 @ 01:55:24

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0