just another day in paradise.

Nyss hemkommen från salongen där jag, mamma och Stefan har spenderat hela eftermiddagen och kvällen. Det har rivits och plockats ner och slängts och fan och hans moster. Imorgon åker jag och mamma ner och inventerar det sista och på måndag drar allt igång. Spännande!

Nu ska jag kolla igenom lite kläder inför morgondagen. Jag har ingen lust alls att köpa nåt nytt så får nog leta fram något i garderboen. Krisar det får man väl springa förbi HM eller nåt imorgon. Måste köpa alkohol också, för det har jag inte heller hunnit. Sara kommer förbi mig imorgon vid 4 och så gör vi oss i ordning innan vi möter upp några grabbar för middag på Olympos. Sen blir det vidare på fest. Har inga förväntningar, det är nyår. Det får bli som det blir. Det är okej liksom :)

Efter klädprovningen ska jag ta mig en varm dusch (för jag brukar duscha kallt jao) och sen krypa ner i soffan och titta på Den som dräper. MYS!

PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0