krossa alla fönster.

Jag tror aldrig jag varit så nöjd med födelsedagspresenter! Min familj är bäst, så är det. Ska jag rabbla upp lite av härligheterna kanske.. Hm.. Parfym, en våg, en silverklocka, ansiktsrengöring och dagkräm, en spetstopp, sånt där armgrejs som man kan ha ihponen i när man tränar, sista piratesfilmen till min samling, grön ministekpanna, kavel och bakgrejer, recept på (jag citerar) "jättegoda saffransbullar och lättbakade" och pengar att köpa allt som behövs för baket (funderar på om mormor tänker att jag ska ha med mig bullarna i jul.. hmm.. Jo, sist men inte minst fick ska jag och Elin dra en kryssning 1 januari. Vilket present. Perfekt, inget folk som åker då, och vi ska vila upp oss och ladda inför 2012 med spa och god mat. Awesome! Klart man måste inviga nåt sånt nu när man fyllt 21 och får åka själv. Haa!

Nu hinner jag inte skriva mer för nu måste jag skriva matlista för veckan och mat.
Sen ska jag ta en promenad till träningen 17-20.
PUSS / i

Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

Kul att du är så nöjd med mina presenter med tanke på att de inte ens står med. ledsen syster

2011-12-04 @ 16:41:57
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: ida

skrev ju bara de jag fick idag? skrev inte att jag fick presentkort från stefan my och malin heller

2011-12-04 @ 21:47:24
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

men ändååååå!!!

2011-12-04 @ 22:11:23
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0