million dollar baby.

En mycket angenäm torsdag är nu förbi. Mycket jobb och många trevliga kunder som jag (för en gångs skull kanske) faktiskt pratar med och inte bara svarar "jaa.. ja precis.. mm.. verkligen".. Så det var ju trevligt. Efter jobbet blev det pepparkaksbak med kusinerna hos mormor & morfar och sen fick vi lite käk innan jag hoppade på vita faran mot friskis igen. Boxning stod på schemat och hej vad roligt det var. Och jobbigt! Nu är man skapligt mör.. Armarna skakar.
(Klicka på bilden, sista låten på passet)


Imorgon blir det spinning innan jobbet.
Får pina mig igenom den där förbaskade julmusiken en sista gång.
Får lyssna på bra musik nu hela kvällen innan jag somnar.
Så kanske jag överlever.. Men bara kanske.

PUSS / i

 


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0