night of passion.

Idag under spinningen blev det brandövning. Alla fick vandra ut på gatan och jag kan säga att från att vara varm och svettigt till att stå ute i kalla vintern var inte så skönt. Men det gick ganska fort innan man blev varm igen, och som tur var tog brandövningen bara några minuter. Nu sitter jag hemma vid köksbordet och ska snart diska av efter middagen. Sen ska jag åka bort och slå ut kassan innan mamma kommer och hämtar bilen. Då ska jag fundera lite över UT-yngres fristående som jag ska göra om lite. Har massor av ideér men det är skittråkigt att försöka få ihop det på köksgolvet. Vill ha en stor hall och musiken på högsta!? Men okej, antar att det får duga med datorn och köksgolvet. För den här gången...

Fick precis veta att volleybollen är inställd på onsdag, tråkigt. Kollade på friskis hemsida och det går inte nåt som passar mina jobbtider heller. Drar nog förbi en sväng till Hälsogymet istället då, det får duga.

Summerburst-biljetterna är släppta. Så jävla kul. Vi ska inte köpa än, vi ska vänta och se vilka artister som kommer. Än så länge är det bara Axwell som är bekräftad. Guetta måste komma annars ska jag personligen dra dit honom.. Eh ja.. Swedish House Mafia skulle ju inte heller skada. Det är två dagar i år också, awesome!
Nej, nu måste jag åka till salongen!
PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0