tänd ett ljus.

Strömlöst i hela stan igår. Kaos på Safiren. Inte så jättetrevligt. Det dog ju om man säger så. Men lagom till strömmen kom tillbaka spatserade vi hem mot My och gjorde Sara & Idas julbord. Det blev pommes, en hemmagjord dipp, julskinka, ost, smörgåsgurka, kladdkaka och chips. Gurkan kan vara den godaste i hela sverige, men i hela världen finns Mc Donalds. (Citerat My själv).. Ojojoj!

Nu ska jag åka till mamma och fira jul med den sidan av släkten.
Lever i min Hollister-tröja jag fick av pappa och Lena.
Älska! Håller på och säljer min mobil nu, har några spekulanter.
När jag får den såld drar jag till Stockholm och handlar på Hollister.
Kanske inte just på stört, kanske väntar en stund.
Hanna ska med också, så måste vänta tills hon intar Sverige.
Och pappa och Lena!? Vi kommer komma och sova hos er!
Tänkte så ni vet. Så ni kan planera.
Lägga ut röda mattan och sånt, ni vet!

Berätta mer om jul och allt ikväll eller så.
Nu ska jag åka till mamma och öppna julklappar.
Mohah! PUSS / i

Kommentarer
Postat av: Pappa

Halloj,



Nu blev du förvånad.... Jag skriver i Bloggen!!

Ni är såååååååå välkomna när de nu blir.

Jag förvarnar Hollister, så att dom också kan rulla ut röda mattan :-)

Kramis

Far

2011-12-29 @ 14:00:54

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0