om du letar efter nån.

Igår fixade elektrikern ny belysning på salongen. Herregud vad ljust det är nu! Jag måste ju ha jobbat i mörker innan om man jämför med det här. Målarna målade om taket härom sistens också, så det som väntar nu är ju målning av väggarna och lite rörmokeri och snickeri. Det kommer ske veckan efter nyår. Jag är så glad ska ni veta. Kan knappt bärga mig tills det blir som jag vill. Kommer bli mycket roligare att jobba!

Idag är det ju som sagt mycket jobb på schemat innan jag drar mig mot mormor & morfar för pepparkaksbak med kusinerna. Måste börja tagga redan nu för boxningen med Emma klockan 19.15. Har en känsla av att jag kommer ha sån sjuklig tränignsvärk imorgon. That's life!

Nu ska jag diska och fixa frillan innan det är dags att fara till jobbet!
PUSS / i
(klicka)


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0