wake me up before you go go.

Blev helt ursinnig igår när jag kollade på "Plus". Var massor om bluffande företag och fakturor och telefonförsäljare. De är helt sjuka i huvudet. En frisör hade fått precis samma som jag, och hon hade fått en hjärtinfarkt av all stress runt det här. Fyfan! Sen berättade de massor om hur det går till, och det var så sjukt när det handlade om exakt samma summor och metod som jag har varit med om. Fyfan!

Förresten var ju Elin på salongen igår. Hon blev fierce! Vi bytte också julklappar. Jag fick en jättefin halsduk, en stor kopp, ett mobilfodral, småsaker och ett jättefint kort på oss två i en ram, hon kallade det julkort. Haha! Av mig fick hon en halsring i silver, två kaffekoppar, en stort ljus med doft av cupcake, ett armband och en liten neccesär. Vi både är otroligt nöjda, trots prestationsångest och annat. Skönt att ha damen hemma en stund. Mys!

Nu ska jag sminka facet och hoppa i kläderna.
Sen ska jag packa det sista innan det är dags för jobb.
Efter jobbet drar jag mot farmor för julfirande.
Hemma igen på juldagen.
Då blir det festligheter.
Woop!

PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0